כמה טיפים לבנות עם שיער מתולתל

שיער מתולתל
ציון גולשים
[סה"כ: 20 ממוצע: 3.4]

שבעת הדברות לשיער מתולתל:

דיררררררטי!
שיער מתולתל נוטה להתפצל ולהשבר מהר, בייחוד בקצוות. השומנים הטבעיים מהקרקפת, שטובים לשיער ומגינים עליו, נאלצים לעשות דרך ארוכה ומפותלת מהשורש עד הקצוות ואם חופפים לעיתים קרובות מדי, הם פשוט לא יגיעו ליעדם. חפפי כל יומיים.

לחות כל היום
השלב הכי חשוב בשגרת הטיפול בשיער מתולתל קורה במקלחת כשאת מזינה את תלתליך בקונדישינר עשיר בלחות. אל תמרחי ישר מהבקבוק, שימי כמות נדיבה בידיים ועסי את הקונדישינר לתוך השיער. המשיכי להגן על תלתליך במשך היום עם קרם לחות ללא שטיפה. פעם בשבוע לפחות, פנקי את שיערך עם מסכה טובה שאותו את מורחת מהקצוות – שזקוקים לו ביותר, ועד השורשים.

אנפלאגד
תני לשיער להתיבש באויר. את תסתדרי יופי גם בלי פן. אחרי המקלחת נגבי את שיערך בעדינות עם מגבת. אל תשפשפי חזק ואל תאספי את השיער בטורבן במגבת אם את לא רוצה שיער מקורזל וחשמל סטטי. אם החלטת שאת מוכרחה פן, הגני על שיערך לפני הפן עם קרם לחות ללא שטיפה או חומרי לחות מיוחדים המיועדים להגנה על השיער בשעת הפן. החומר הפעיל שבהם מופעל ע"י חום ויצור כיסוי הגנה לשיער בזמן הפן.

ידיים למעלה!
כשהשיער לח את מוזמנת לכווצץ´ אותו באגרופים, אבל מהרגע שהתלתלים היפים שלך התיבשו, אל תגעי בהם. השומן שבאצבעות יפריד את התלתלים ויקרזל אותם.

סרקי כשלח
אל תסרקי את השיער כשהוא רטוב לגמרי או יבש לגמרי. הפרידי קשרים כשהשיער לח בעזרת מסרק רחב שיניים. התחילי מהקצוות וסרקי בעדינות. אל תתלשי קשרים בפראות! לאט לאט ובעדינות…

כאן לא מגישים אלכוהול
השתמשי בקרמים לסידור תלתלים נטולי סיליקון ואלכוהול. גם סיליקון מכיל אלכוהול והוא רק ייבש את השיער עוד יותר. בבוקר מרחי כמות נדיבה, ובמשך היום החליקי בעדינות כמות קטנה לסידור תלתלים סוררים.

כמה טיפים לבנות עם שיער מתולתל written by אורח/ת באתר average rating 3.4/5 - 20 user ratings

כתיבת תגובה