טיפים לעור הבעייתי-

ציון גולשים
[סה"כ: 13 ממוצע: 4.2]

מס´ טיפים לעור הבעייתי (עור המפתח קומדוניםפצעונים בתדירות גבוהה):

1. לבעלי העור הבעייתי, חובה לשמור על תזונה בריאה , ולוותר על השומנים התעשייתיים, החטיפים, הג´אנק פוד, ועל מזונות עשירים בסוכר ובשמנים-מפני שמזונות אלו יחמירו מאוד עם העור הבעייתי ויגבירו את ייצור בלוטות החלב, דבר שייצר קומדונים(שחורים) ופצעונים.

2. לבנות שבינינו- מומלץ לא להתאפר, מהסיבה הפשוטה, עור בעייתי הוא עור מגורה וכל נגיעה (ואפילו העדינה) בעור פנים עם קומדונים ופצעונים עלולה לפתח דלקת, ואם כבר אתן מתאפרות, מומלץ להשתמש במייק אפ נטול שומן, המכיל חומרים אנטי בקטריאליים(מונעי התרבות חיידקים) וסופחי שומן(קאולין למשל).

3. לשתות כ-18 כוסות מים ביום, ולהוסיף לכמה כוסות שתרצו 2 כפות מיץ לימון טבעי לכוס מים, לניקוי וחיטוי העור מבפנים.

4. טיפול דו שבועישלוש פעמים בשבוע לעור בעייתי:

* ראשית, לשטוף את עור הפנים בסבון אנטיספטי המיועד לעור הבעייתי.

* פילינג. אם ברשותכם פילינג המסה, השתמשו בו. במידה ויש ברשותכם פילינג גרגרים-לא להשתמש. פילינג גרגרים יפתח את הפצעים ויביא להדבקת עור הפנים כולו בחיידקים. במידה ואין ברשותכם פילינג המסה-לא חובה.

* מסכה לעור בעייתי ושמן:

1 קוביית שמרים

כף מיץ לימון טרי

לערבב את החומרים בקערה קטנה, עד לקבלת מרקם אחיד. למרוח בשכבה אחידה על עור הפנים לאחר הניקוי והפילינג(אם יש-ואם אין אז לא נחוץ), ולהמתין עד להתייבשות מלאה של המסכה.
להסיר במים קרים.

5. לסובלים מעור בעייתי בגב- להתרחץ יום-יום ואפילו פעמיים ביום. את עור הגב לסבן בסבון אנטיספטי חזק. ללבוש חולצה נקייה יום-יום. את מסכת השמרים רצוי למרוח גם על הגב(במקרה של עור בעייתי בגב)- הטיפים יעשו נפלאות.

טיפים לעור הבעייתי- written by אורח/ת באתר average rating 4.2/5 - 13 user ratings

כתיבת תגובה