טיפים לשמירה על עור הגוף;

ציון גולשים
[סה"כ: 22 ממוצע: 4.3]

טיפים במיוחד לקיץ לשמירה על עור הגוף ולטיפוחו:

* מומלץ בזמן מקלחת, לקרצף את עור הגוף בליפה טבעית (הנמכרת בסופרמרקטים ב7 ש"ח בערך) עם סבון טבעי. קרצוף הגוף בליפה מבצע פילינג חזק, מסיר תאים מתים, מחדש את העור, ופותח את הנקבוביות לניקוי עמוק. קרם הגוף ייספג לאחר מכן במהירות עצומה, כי כשהנקבוביות פתוחות ונקיות, קל להן יותר לספוח אליהן את הלחות.

* לאלו המסירים שיער בלייזר וסובלים משערות חודרניות ופצעונים לאחר הטיפול(במיוחד לנו הגברים, שיש לנו שערות חזקות ועבות במיוחד) מומלץ ל א להשתמש בליפה לגוף במשך שבועיים מיום הטיפול(כדי לא לגרות את העור ולפתוח את הפצעים, כדי שלא יווצרו צלקות). בתום השבועיים מותר.
כמו כן, לסבן בסבון טבעי את המקום המטופל ולאחר מכן למרוח משחה אנטיביוטית.

* לנשים, המסירות שיער באמצעות שעווה, יש נטייה לפתח פיגמנטציה וצלקות פיגמנט באזור שממנו מסירים(במיוחד ברגליים). לכן מומלץ לפני הסרת השיער (בשעווה) למרוח מי פנים בעלי אחוז אלכוהול גבוה, ולפזר מעט טלק לייבוש העור. לאחר הסרת השיער מומלץ לרחוץ את האיזור בסבון אנטיספטי, כגון אסותא, לחיטוי ולמניעת פצעים.
לאלו שממש סובלות מפיגמנטציה כתוצאה מהשעווה, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית להתאמת פילינג אצלה (עמוק, או לפי מצב העור), וכמו כן להקפיד בשימוש בליפה טבעית חזקה לחידוש העור והסרת תאים מתים.

טיפים לשמירה על עור הגוף; written by אורח/ת באתר average rating 4.3/5 - 22 user ratings

כתיבת תגובה