1778-שאלה חשובה

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  אורח/ת באתר 12 years, 8 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • משתמש
    נושאים
  • #1778 Reply

    אורח/ת באתר
    משתתף

    הודעות : 976

    היי מירי. המליצו לי עלייך כאחת שאומרת דברים נכונים ואובייקטיבים, כי אין לך אינטרס למכור.
    אשמח לשאול שאלה חשובה כי יש לי בעיה גדולה ואולי אמצא לה תשובה פה.

    אני אמא לילדה בת 15. כמובן שלא אנוח עד שהיא תהיה שקטנה ומאושרת. אך יש בעיה קטנה. לפני שנתיים, היא הורידה לראשונה שפם בשעווה. מאז היא נאבקת עם זה, והיא אף צריכה להוריד שיער כל בוקר (כן, כל בוקר !) מכיוון והוא צומח בין לילה והוא נראה לעין. דבר זה גורם לכך שהיא צריכה לבזבז כרבע שעה כל בוקר לפני בית הספר. היא מתוסכלת מכך, וזה משפיע עליה מאוד. אני חייבת לעזור לה. נורא יעזור לה אם היא תוכל להוריד את השיער לצמיתות, או לפחות לכך שלא תצטרך להורידו כל יום. מחקר קטן שעשינו הראה על זה שהדרך הכי יעילה ובטוחה היא אפילציה. לאחר מכן אמרו לנו שאפשר גם באינפרא אדום. אני יודעת שלייזר זה לא טוב בשבילה. הבעיה היא שהיום, כל חור מציע איפרא אדום, ואני פוחדת להסתכן עליה. יש לי כמה שאלות, זה ממש יציל אותנו אם תעני עליהם.

    מנסיונך, איזה שיטה יעילה יותר להוריד את השיער לצמיתות לנערות, אפילציה או איפרא אדום ? וגם, איזה שיטה יותר נוחה כלכלית ? אין לי כסף לבזבז וזה אומר שאני חייבת טיפול שיצליח כי אין לי את הכסף לטפל שנית.

    עוד משהו קטן ששמעתי עליו היא המשחה "וניקה". האם שמעת עליה ? ממה ששמעתי היא אמורה לעקב את צמיחת השיער. הבעיה שממולץ להשתמש בה כשעושים טיפול הסרת שיער, ואני לא יודעת אם היא עובדת לבדה, אני מתכוונת כשלא עושים כל טיפול.

    אני נורא אשמח שתגידי מה דעתך. ואני גם מאוד מקווה שמה שאמרו עלייך נכון, שאת אובייקטיבית ואומרת דברים נכונים, כי זו הבת שלי ואני רוצה להגן עליה. תודה רבה !

    #1779 Reply

    מירי אלדמע
    מנהל/ת

    הודעות : 597

    שלום יקירה,

    אני מבינה את הלבטים בכל הקשור לטיפול בילדינו, במיוחד כשה"שוק" מוצף במטפלים/ות.

    1) מנסיוני, הדרך הטובה לדילול שיער בשפם היא באינפרא אדום, בתנאי,שהשיער כהה מספיק ביחס לעור.(צריך להגן במסנן קרינה מהשמש).
    אחוז גדול של השיער נעלם ומה שנישאר, הופך פלומתי.
    2) בגיל ילדתיך- 15, היא אכן מתאימה להסרת שיער.
    3) כשלא היו טיפולי האינפרא, ליפני שנים רבות, עשו טיפולי אפילציה- במחט חשמלית הטיפול די כואב, מתמשך ועלול ליצור כתמים באזור זה.
    4) אני מכירה את המשחה הנ"ל- היא יעילה זמנית (מעקבת צמיחה בלבד) לאחר הסרת שיער בלבד, המטופלת באשליה שהשיער נעלם- וכשמפסיקים כל השיער חוזר, לכן, אינני ממליצה להתחיל עם המשחה אלא להיכנס לטיפול בעיניים פקוחות.

    ב ה צ ל ח ה
    מירי אלדמע

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Reply To: 1778-שאלה חשובה
Your information: